Premiärfiske i Bredagyl!
Hej alla medlemmar!
På lördag den 18 april är det äntligen dags för årets fiskepremiär i Bredagyl. Vi kör igång klockan 09:00.
Vi tänder grillen vid lunchtid (runt kl. 12) för er som har medhavd mat att grilla.
Nu hoppas vi på bra väder och en riktigt trevlig dag vid sjön. Vi ses där!